پشه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی رو تو این وبلاگ سپری کنید...

شما طرفدار کدام تیم هستید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 49501
تعداد مطالب : 618
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 618
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 46
:: بازدید سال : 653
:: بازدید کلی : 49501

RSS

Powered By
loxblog.Com

پشه
چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 ساعت 20:10 | بازدید : 170 | نوشته ‌شده به دست HaDi | ( نظرات )

دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم!
 





:: موضوعات مرتبط: خاطرات خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: خاطرات خنده دار , اس ام اس خنده دار , اس ام اس 93 ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ترنم در تاریخ : 1393/2/19/5 - - گفته است :
مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده : “قیمت سرویس طلای دختر خالم” گوگل پاسخ داده : “دختر خالت گفته به کسی نگم”


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: